معرفی صرافی بینگ ایکس

بینگ ایکس یکی از صرافی‌های شناخته‌شده و معتبر بین‌المللی است که این شرایط را فراهم کرده‌است تا کاربران ایرانی بدون هیچ محدودیتی، از امکانات آن استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم چگونگی ثبت‌نام در این اکسچنج را به شما آموزش داده و درنهایت ویژگی‌ها و امکانات آن را بررسی کنیم. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه علاقه‌مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس یک پلتفرم بین‌المللی است که به معامله‌گرانی که علاقه به فعالیت در بازار کریپتوکارنسی‌ها را دارند اجازه می‌دهد تا با استفاده از خدمات این اکسچنج، خرید و فروش‌های خود را انجام دهند. به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر این مجموعه به سرمایه‌گذاران بیش از ۱۰۰ کشور مختلف در جهان خدمات ارائه می‌دهد.

اگر قصد ثبت‌نام از ایران را دارید، کافی است با یک شماره موبایل معتبر که قابلیت دریافت پیامک داشته باشد، مراحل ثبت‌نام خود در این صرافی bingx را تکمیل کنید. در حال حاضر شما می‌توانید بدون انجام مراحل احراز هویت، معاملات خود در این پلتفرم را انجام دهید.

بینگ ایکس فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ به‌صورت رسمی آغاز کرده‌است و نسبت‌به صرافی‌های دیگر عمر کمتری دارد، اما با توجه به تیم توسعه‌دهندۀ قوی که امور مربوط به این پلتفرم را مدیریت می‌کنند، در همین مدت زمان کم موفق شده‌است تا نظر بیش از ۵ میلیون کاربر را به خود جلب کنند. دفتر مرکزی Bingx در سنگاپور قرار گرفته‌است، اما به‌منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده به معامله‌گرانی که در نقاط مختلف جهان مشغول به فعالیت هستند، در سایر کشورها مثل تایوان، کانادا و اتحادیۀ اروپا نیز شعبی را تأسیس کرده‌است.

ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

ثبت‌نام در صرافی bingx، کار چندان دشواری نیست، اما برای این‌که دچار سردرگمی نشوید، به‌صورت گام‌به‌گام مراحل انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم. به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر مدیران این صرافی برای راحتی کار سرمایه‌گذاران، احراز هویت را اجباری نکرده‌اند و می‌توانید به‌راحتی از خدمات این پلتفرم استفاده کنید. در ادامه مراحل افتتاح حساب کاربری در وب‌سایت این مجموعه را به شما آموزش می‌دهیم:

  1. ابتدا وارد سایت بینگ ایکس شده و از قسمت بالای سمت راست، روی گزینۀ Register کلیک کنید.
  2. صفحۀ جدید برای شما باز می‌شود که باید در آن، یکی از روش‌های ثبت‌نام با ایمیل یا شماره تلفن را انتخاب کنید. (به دلایل امنیتی بهتر است از ایمیل استفاده کنید)
  3. در این مرحله، باید یک رمز عبور با حداقل هشت کاراکتر برای خود ایجاد کنید. به شما توصیه می‌کنیم برای انجام این کار، از نرم‌افزارهای تولید رمز عبور مثل Bitwarden استفاده کنید.
  4. پس از انجام این کار، یک کد تأیید به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می‌شود. با وارد کردن آن، ثبت‌نام تکمیل شده و می‌توانید از امکانات وب‌سایت استفاده کنید.

به شما توصیه می‌کنیم که قبل از واریز وجه و انجام معاملات در این صرافی، ابتدا امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید تا خطری دارایی‌های شما را تهدید نکند. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه و نحوۀ کار با این پلتفرم به‌دست آورید، کافی است به سایت بینگ ایکس ایران به‌عنوان مرجع آموزش صرافی Bingx مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر: ثبت نام در صرافی bingx

مزیت‌های صرافی bingx

همان‌طورکه در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره کردیم، استفاده از خدمات این اکسچنج مزیت‌های متعددی دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

امکانات متعدد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم، داشتن امکانات مختلفی نظیر امکان اتصال به تریدینگ ویو، بایننس، کپی تریدینگ، امکان استفاده از حساب دمو و … است که موجب جذب سرمایه‌گذاران مختلف شده.

امنیت

از دیگر ویژگی‌های بینگ ایکس می‌توان به امنیت بالای آن اشاره کرد. توسعه‌دهندگان این پلتفرم از الگوریتم‌ها و لایه‌های مختلف امنیتی استفاده کرده‌اند تا کاربران دغدغه بابت ازدست‌رفتن سرمایه‌های خود نداشته باشند. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با فعال‌سازی تأیید دو مرحله، از ورود افراد ناشناس به اکانت خود جلوگیری کنید.

سرعت پردازش

در سال ۲۰۱۹، پس از گذشت یک سال از فعالیت این صرافی، توسعه‌دهندگان آن اقدام به راه‌اندازی موتور معامله‌گری اختصاصی خود کرده‌اند که قادر است در هر ثانیه، بیش از ۱۰۰ هزار تراکنش را پردازش کند. این یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ دغدغه ای، معاملات خود را انجام دهند.

کارمزد اندک

کارمزدی که این اکسچنج از تریدرها دریافت می‌کند بسیار ناچیز است. شما به‌عنوان یک کاربر بسته به نوع عضویت خود، مبلغی بین ۰٫۰۲ تا ۰٫۰۴ برای انجام هر تراکنش پرداخت می‌کنید. همین موضوع باعث شده‌است تا بسیاری از افراد ترجیح دهند از خدمات این پلتفرم استفاده کنند.

امکانات بینگ ایکس

به جرئت می‌توان گفت یکی از دلایلی که بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند از Bingx برای انجام معاملات خود استفاده کنند، امکانات متعددی است که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

کپی ترید

یکی از قابلیت‌های جذاب این پلتفرم، امکان استفاده از کپی تریدینگ برای انجام معاملات است. شما با هر سطح از سواد و دانش می‌توانید به‌راحتی با بررسی معاملات افراد موفق در این صرافی، یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و حاسب معاملاتی خودتان را به او متصل کنید.

حساب آزمایشی

کار با حساب آزمایشی در ابتدا مسیر آغاز فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند به شما برای مشخص کردن استراتژی و برطرف کردن نواقص آن کمک کند. درواقع شما می‌توانید معاملات را در یک فضای واقعی شبیه‌سازی کنید و با اصول و قوانین فعالیت در بازار کریپتو آشنا شوید.

اتصال به بایننس

توسعه‌دهندگان این پلتفرم امکانی را در نظر گرفته‌اند که شما می‌توانید با بهره بردن از آن، حساب خود در این پلتفرم را به بایننس متصل کنید و از امکانات متعدد این صرافی نیز بهره‌مند شوید.

اتصال به تریدینگ ویو

اگر برای تحلیل دارایی‌های مختلف از تریدینگ ویو استفاده می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم از قابلیت اتصال اکانت خود به این سایت استفاده کنید. درواقع شما با این کار می‌توانید با چند کلیک ساده، معاملات خود را مدیریت کرده و از بازار سود کسب کنید.

جمع‌بندی

بینگ ایکس یکی از پلتفرم‌های شناخته‌شده در بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید که کاربران ایرانی می‌توانند بدون محدودیت، از خدمات آن استفاده کنند. در این مقاله، ثبت‌نام در این مراحل را به شما آموزش دادیم و درمورد ویژگی‌ها و امکانات آن، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم تا در هنگام انجام معاملات، چالشی نداشته باشید.

منبع: bingxiran.io

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا