ثبت نام در صرافی بینگ ایکس (Bingx)

ثبت نام bingx به سبب ویژگی‌ها و مزایایی که می‌تواند برای متقاضیان همراه داشته باشد، طرفداران بسیاری پیدا کرده. با توجه به اینکه انتخاب صرافی برای فعالیت در حوزه ارز دیجیتال، به لحاظ انتخاب بستر ضرورت دارد، لازم است عملکرد این پلتفرم‌ها به عنوان بستر سرمایه‌گذاری لحاظ شود. تنوع بالا برای صرافی‌های فعال در این زمینه، سبب شده تا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب پلتفرم مطرح شود. در چنین شرایطی امنیت و اعتبار صرافی در اولویت قرار می‌گیرد و سپس فاکتورهای مربوط به عملکرد تعریف می‌شود.

صرافی BingX که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده، رابط تجاری شیک و کاربرپسند، گزینه‌های معاملاتی متنوع، هزینه‌های معاملاتی پایین، پشتیبانی قوی از مشتری، عملیات شناخته‌شده در سطح جهانی و تضمین سرمایه را در خصوص عملکرد خود مطرح می‌کند. از این رو در ادامه قصد داریم با ارائه توضیحات بیشتر، شما را با دلایل تقاضای بالای ثبت نام bingx، مراحل و مزایای خدماتی و عملکردی آن آشنا کنیم. 

مراحل ثبت نام bingx 

در صورتی که پلتفرم انتخابی شما برای فعالیت در عرصه ارزهای دیجیتال، bingx است، می‌توانید به دو حالت در این بستر ثبت نام کنید. به طوری که یا از طریق خود اپلیکیشن bingx اقدام نمایید و یا از طریق سایت رسمی بینگ ایکس، مراحل ثبت نام را طی کنید. 

به منظور ثبت نام از برنامه bingx، ابتدا وارد صفحه ثبت نام شوید؛ از این رو روی نماد آواتار کلیک کنید و “ثبت نام” را انتخاب کنید. سپس مراحلی که در ادامه مطرح شده را طی کنید: 

  1. یک حساب Crypto با BingX باز کنید.
  2. جزئیات خواسته شده را با توجه به اطلاعات مطلوب که شامل شماره تلفن یا ایمیل می‌شود را پر کنید.
  3. یک رمز عبور ایمن انتخاب کرده و ثبت نام کنید.
  4. تأیید امنیتی را کامل کنید و از طریق کد ارسال شده به ایمیل یا تلفن ثبت شده خود، تأیید نهایی را انجام دهید.

در مقابل اگر قصد دارید از خود سایت بینگ ایکس برای ثبت نام اقدام کنید، ابتدا باید وارد سایت رسمی بینگ ایکس شده و مراحل زیر را طی کنید: 

  1. از وب‌سایت رسمی BingX دیدن کرده و روی «ثبت‌نام» کلیک کنید.
  2. جزئیات ثبت نام را ارائه دهید، یک رمز عبور قوی ایجاد کرده، با سیاست‌ها موافقت کنید و ثبت نام نمایید.
  3. تایید امنیتی کامل با پازل کشویی را انجام دهید. 
  4. از طریق کد ارسال شده به ایمیل یا تلفن ثبت شده خود تأیید کنید.

به طور کلی از هر یک از این شیوه‌ها که برای ثبت نام صرافی بینگ ایکس اقدام کنید، می‌توانید در این پلتفرم ایمن فعالیت خود را آغاز کرده و از ابزارهای تعریف شده برای مبتدیان بهره بگیرید. در واقع مبتدیان می‌توانند تجارت کپی را برای سودهای بالا کشف کنند و در عین حال از ویژگی‌های خاصی مانند توکن‌های BXT و پاداش‌های مطرح شده بهره‌مند شوند. 

دلایل ثبت نام صرافی بینگ ایکس 

دلایل مختلفی سبب شده تا مخاطبان صرافی بینگ ایکس به طور روزانه افزایش یافته و افراد بیشتری سراغ این پلتفرم بروند. در ادامه برخی از بارز‌ترین این دلایل مورد بحث قرار گرفته شده که می‌تواند شما را با خصوصیات و ویژگی‌های این صرافی آشنا کند. 

  • صرافی bingx به ارائه طیف گسترده‌ای از معاملات نقدی، معاملات آتی و بازارهای مشتقات برای جفت ارزهای رمزپایه اصلی در برابر ارزهای فیات مانند دلار آمریکا می‌پردازد. کاربران می‌توانند بیش از ۱۰۰ دارایی رمزنگاری را در بازار نقدی به همراه قراردادهای آتی دائمی و قراردادهای آتی استاندارد ماهانه معامله کنند.
  • از دیگر عواملی که می‌توان در رابطه با طرفداران بالای این پلتفرم‌ مطرح نمود، قابلیت پشتیبانی آن از چند فیات است. به طوری که هدف، قرار دادن ابزارهای تجاری با استفاده آسان برای معامله‌گران مبتدی و پیشرفته‌تر خواهد بود. 
  • صرافی بینگ ایکس همچنین از بیش از ۲۵۰ ارزدیجیتال پشتیبانی می‌کند که این موضوع برای معامله‌گران و افراد فعال در این زمینه، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند به طور جدی روی روند عملکردی آن‌ها موثر واقع شود. 
  • تعریف ویژگی‌های تجارت اجتماعی مانند تجارت کپی و سیستم امتیازدهی، نمونه‌هایی از عوامل تمایز هستند که bingx فراتر از سیستم خرید و فروش رمز ارز در نظر گرفته و سبب تعریف قابلیت‌های بیشتر برای مخاطبان شده است. در این حالت کاربران می‌توانند انتخاب کنند که معاملات معامله گران با عملکرد برتر را به صورت خودکار کپی کنند.
  • به علاوه باید به این موضوع اشاره کرد که راه‌اندازی ابزار مدیریت «ثروت» توسط این پلتفرم، به کاربران کمک می‌کند از دارایی‌های رمزنگاری خود درآمد غیرفعالی ایجاد کنند. 
  • در زمینه امنیتی، BingX تأیید KYC را برای حساب‌ها اعمال می‌کند و اقداماتی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای دارد؛ اما نکته قابل توجه در این راستا، مربوط به عدم اجبار برای شرکت در احراز هویت است. به همین دلیل شرایط برای ثب نام کاربران داخلی فراهم آورده شده. البته ناگفته نماند که در صورت عدم تکمیل فرآیندهای احراز هویت، محدودیت‌هایی برای افراد تعریف می‌شود. 

با وجود دلایلی که تا اینجا در رابطه با تقاضای بالای ثبت نام صرافی بینگ ایکس گفته شد، برخی مشکلات هم در این صرافی مطرح می‌شوند که عموما در رابطه با پشتیبانی مشتری و هزینه‌ها هستند. به طور کلی پلتفرم BingX، صرافی اجتماعی رو به رشد ارزهای دیجیتال بوده که در حال جلب توجه معامله‌گران در سطح جهان است و خود را در بین رهبران بازار مطرح می‌کند. 

نحوه انجام معاملات در صرافی بینگ ایکس 

به منظور انجام معاملات در صرافی بینگ ایکس، پس از ثبت نام باید با ورود به پنل کاربری از زیر منوی بخش «دارایی‌ها» گزینه «واریز» را انتخاب کنید تا حساب خود را در این بستر شارژ کرده و بتوانید خرید و فروش را آغاز کنید. توجه داشته باشید که به منظور فعالیت در این حوزه، لازم است در حساب شما حداقل یک تتر وجود داشته باشد. 

از این رو پس از ورود به بخش «واریز»، ارز و شبکه حساب خود را مشخص نموده و بر روی گزینه «دریافت آدرس» کلیک کنید تا آدرس کیف پول شما نمایش داده شود. به این ترتیب شارژ حساب در صرافی بینگ ایکس انجام می‌شود و می‌توانید ارز مورد نظر خود را خریداری کرده و معاملات رمز ارزی انجام دهید. 

کارمزد معاملات در صرافی بینگ ایکس

از جمله فاکتورهای مهم و قابل توجهی که می‌توان در رابطه با یک بستر معاملاتی ارز دیجیتال مورد بحث و بررسی قرار داد، کارمزد تعریف شده برای معاملات است! در واقع در هر پلتفرمی به عنوان بستر معاملات ارز دیجیتال، مقدار معینی برای کارمزد تعریف می‌شود. به طوری که در هر معامله، درصدی از کل مبلغ معامله از طرفین کسر شده که مقدار آن می‌تواند بسته به نوع معاملات متفاوت باشد. 

در بینگ ایکس، بیشتر جفت‌ها ۰.۱ درصد کارمزد سازنده و ۰.۱ درصد کارمزد گیرنده دارند؛ که می‌توان به BTC/USDT، ETH/USDT و BNB/USDT اشاره کرد. با این حال، کارمزدها برای ارزهای دیجیتال کوچکتر ممکن است متفاوت و بالاتر باشد. به عنوان مثال ABT/USDT که کارمزد سازنده ۰.۱۶ درصد و کارمزد گیرنده ۰.۱۷ درصد است. 

به علاوه باید به این موضوع اشاره کرد که برای معامله‌گرانی که در معاملات آتی دائمی سرمایه گذاری می‌کنند، به دنبال کارمزد سازنده ۰.۰۲ درصد و کارمزد گیرنده ۰.۰۵ درصد هستند. اگر قراردادهای آتی استاندارد انتخاب شما باشد، نرخ ثابت ۰.۰۴۵ درصد وجود دارد.

نکته قابل توجه دیگری که باید در رابطه با کارمزد در صرافی بینگ ایکس مطرح کرد، مربوط به عدم تعریف کارمزد برای واریزی بوده؛ در واقع در این پلتفرم به ازای واریز کامزدی تعریف نمی‌شود، با این حال برای هر برداشت، کارمزد ثابتی کسر می‌شود. به هر حال نوع معاملات و نیز میزان آن می‌تواند عامل تعیین کننده برای تعرفه کارمزد در صرافی بینگ ایکس باشد. 

محدودیت‌های صرافی بینگ ایکس 

همانطور که گفته شد، صرافی بینگ ایکس شرایط فوق‌العاده‌ای را برای فعالان خود در نظر گرفته و امکانات و خدمات متنوعی را به منظور افزایش کیفیت عملکردی خود در نظر گرفته است؛ با این حال برای افرادی که فرآیند مربوط به احراز هویت را به طور کامل سپری نکرده‌اند، محدودیت‌هایی تعریف شده که همگی در راستای افزایش امنیت این پلتفرم هستند. 

در واقع باید گفت صرافی bingx این امکان را تعریف کرده که با عدم تعریف ضرورت برای تکمیل فرم ثبت نام، امکان ثبت نام برای کاربران ایرانی را فراهم آورد؛ اما بالطبع شروط و محدودیت‌هایی را برای مخاطبان خود ایجاد نموده. میزان برداشت روزانه، از جمله پارامترهای مطرح برای تعریف محدودیت‌ها به شمار می‌رود. 

توجه داشته باشید که هیچ یک از صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال، به سبب تحریم‌های بین‌المللی، اجازه ثبت نام کاربران ایرانی را ندارند. به همین دلیل آزادی برای تکمیل نکردن فرم ثبت نام و عدم ارائه توضیحات، شرایط را برای فعالیت ایرانیان در این پلتفرم فراهم آورده است. لازم به ذکر است که با استفاده از آی‌پی ایران، نمی‌توان به این سایت وارد شد و همین موضوع سبب شده تا استفاده از فیلتر شکن برای ورود الزامی باشد. 

با این حال افرادی که در خارج از مرزهای ایران زندگی می‌کنند، می‌توانند بدون محدودیت وارد صرافی شده و با پشت سر گذاشتن مراحل ثبت نام صرافی بینگ ایکس، در این بستر فعالیت داشته باشند. 

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس 

صرافی بینگ ایکس در عملکرد خود، توجه ویژه‌ای نسبت به شرایط مخاطبان داشته و همواره گستردگی کاربرد برای مخاطبان را در اولویت عملکردی خود قرار داده است. از این رو امکانات و خدماتی که توسط این صرافی در اختیار افراد قرار می‌گیرد، به مراتب متنوع و گسترده بوده که هر یک به نحوی سبب سودمندی کاربران می‌شوند. در ادامه برخی از قابل توجه‌ترین این امکانات مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده که به شناخت بیشتر شما نسبت به این پلتفرم کمک می‌کند: 

•امنیت 

امنیت از جمله اصلی‌ترین اولویت‌های صرافی bingx بوده که در راستای دستیابی به آن، اقدامات مختلفی را برای اطمینان از ایمنی وجوه و اطلاعات شخصی کاربران خود به کار می‌گیرد. احراز هویت دو مرحله‌ای، رمزگذاری SSL، ذخیره سازی سرد و ممیزی‌های امنیتی منظم، این اقدامات را تشکيل می‌دهند. به علاوه این صرافی دارای یک تیم اختصاصی از کارشناسان امنیتی است که مبادله را برای تهدیدات امنیتی بالقوه نظارت می‌کنند.

•قابلیت کپی تریدینگ

همانطور که گفته شد، صرافی بینگ ایکس قابلیت کپی را برای کاربران خود در نظر گرفته که به افراد مبتدی امکان عملکرد بهتری را می‌دهد. از این رو می‌توان از روند عملکردی معامله‌گران موفق کپی نموده و شرایط مشابهی را برای خود ایجاد کرد. در این روند شما می‌توانید با بررسی سابقه تریدرهای دیگر، حساب معاملاتی خود را به حساب این معامله‌گران متصل کنید تا معاملات آن‌ها برای شما هم ثبت شود‌. اینکار سبب کاهش ریسک‌پذیری و افزایش سود خواهد شد. 

•ابزارهای تجاری پیشرفته 

صرافی بینگ ایکس طیف وسیعی از ابزارهای معاملاتی پیشرفته را ارائه می‌دهد که به معامله‌گران کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرند و معاملات را به طور مؤثرتری انجام دهند. این‌ها شامل ابزارهای نموداری پیشرفته، شاخص‌های فنی و داده‌های بازار در زمان واقعی است. با استفاده از این ابزار، معامله‌گران می‌توانند تجزیه و تحلیل عمیق بازار را بررسی نمایند، روندها را شناسایی کنند و تصمیمات معاملاتی آگاهانه بگیرند.

•نقدینگی بالا 

یکی از مهمترین خدمات بینگ ایکس نقدینگی بالای آن است. این به معنای حجم معاملات بالا در این پلتفرم بوده که در نتیجه آن، قیمت‌‌گذاری به شیوه‌ بهتری انجام می‌شود. نقدینگی بالا همچنین به این معنی است که معامله‌گران می‌توانند معاملات را به سرعت و با حداقل لغزش انجام دهند، که تفاوت بین قیمت مورد انتظار یک معامله و قیمت واقعی است که معامله در آن انجام می‌شود. نقدینگی بالا برای معامله‌گرانی که می‌خواهند معاملات بزرگ انجام دهند یا کسانی که می‌خواهند معاملات را به سرعت در بازاری در حال حرکت سریع انجام دهند، مزیت قابل توجهی به شمار می‌رود.

•پشتیبانی از زبان فارسی 

یکی از قابل توجه‌ترین خصوصیاتی می‌توان برای صرافی بینگ ایکس مطرح نمود، مربوط به قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی است. به طوری کاربران داخلی می‌توانند به راحتی در این صرافی فعالیت کرده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته آن بهره بگیرند. 

علاوه بر این موارد، امکانات و قابلیت‌های دیگری را هم می‌توان در میان ویژگی‌های این پلتفرم تعریف کرد که شامل تنوع معاملات، امکان انجام معاملات فیوچرز همراه با اهرم و امکان اتصال به سایت تریدینگ ویو می‌شوند. 

به طور کلی اگر به عنوان یک ایرانی به دنبال صرافی خارجی مطمئن برای انجام معاملات رمز ارزی هستید، می‌توانید با ثبت نام bingx، در این زمینه فعالیت امن و سودمندی داشته باشید.

منبع: bingxiran.io

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا